Zamówienia

Jeśli jesteś zainteresowany kupnem jakiejkolwiek rzeczy z mojej strony daj mi znać :

aninuska.m@gmail.com
gg-7272071
lub FB - www.facebook.com/aninuskadiyclothes

Wykonuje również rzeczy na zamówienie ;) - Napisz, jeśli masz jakiś pomysł który chciałbys/chciałabyś abym zrealizowała. Jestem pewna że coś razem wymyślimy! ; )

niedziela, 22 kwietnia 2012

Kilka nowości ; )

Mam dość nauki. Tzn. mam zamiar się za nią wziąć ale już wiem że mam jej dość ;D Matura tuż tuż a ja... no cóż.. maluje koszulki. Dręczą mnie takie wyrzuty sumienia ... pff... "No ale przecież Diy samo się nie zrobi" ;D

Wszystko śmierdzi chlorem, stosy prania i rozpaćkane farby dookoła. Czuję że żyje.






Szorty ombre - Cena - 40zł
wymiary:
pas - 37cm (x2)
pupa- 44cm (x2)
długość - 27 cm



 Biały jeans, ćwieki - 40 zł

szerokość w pasie: 37cm (x2)
szerokość w biodrach: 44cm (x2)
długość -26cm







 galaxy - oversize
30 zł


buty galaxy
moje, ale można zamówić takie same
50 zł


spodenki galaxy - moje
 




3 komentarze:

  1. Fajnie zrobiłaś motyw galaxy- ja nadal nie potrafię go opanować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego, moja metoda prób i błędów oraz cały pokój wypaćkany w farbach dały radę ;D

      Usuń
  2. Moja nowiutka bluzka nietoperz idealnie pasowałaby do takich spodenek :D

    OdpowiedzUsuń